انقلاب اسلامی به الگویی برای خیزش های حق طلبانه ملت های اسلامی تبدیل شده است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا به نقل از اداره كل مطبوعات و اخبار وزارت امورخارجه ، علی اكبر صالحی در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران وزارت خارجه افزود:

نظام مقدس جمهوری اسلامی احیاگر دین مبین اسلام و سنت نبوی در عصر جدید و یوم الله 22 بهمن یكی از مظاهر انسجام و اقتدار ملی ایران اسلامی در مقابل جبهه استكباری و صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینكه جبهه استكباری و صهیونیستی در شرایط حساس كنونی با توسل به همه حربه های خود در مقابل نظام اسلامی ایستاده است، اظهار داشت : دشمنان تنها با تكیه بر قدرت های مادی و نظامی خود، از درك و شناخت قدرت نرم و منطق نو و مسلط ایران اسلامی كه موجب پیشرفت و تفوق جمهوری اسلامی برچالش های عرصه بین المللی شده است، عاجز مانده اند.

صالحی ابراز امیدواری كرد به بركت خون شهدای انقلاب اسلامی و در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و انسجام و وحدت ملی شاهد بهروزی و سرافروزی بیش از پیش ملت و كشور عزیز ایران اسلامی باشیم.

وی تقارن مبارك و میمون هفته وحدت ،میلاد نبی اكرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) با ایام الله دهه مبارك فجر را نوید بخش طلیعه روشن و تابناكی از سربلندی ، عزت ، پیشرفت و اعتلای نظام مقدس اسلامی در برهه حساس كنونی دانست.

در پایان این مراسم لوح های تكریم و هدایایی به رسم یادبود توسط وزیر امورخارجه به خانواده های شهدای وزارت امور خارجه اهدا شد.

**1536**





:: برچسب‌ها: برلین , بچه ها , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: